Neupejpat se, pořádně se najíst a zůstat hubená (a zdravá)!

Tak minule píšu článek o tom, jak chci za 12 týdnů dosáhnout svého cíle být zdravá, hubená, zpevněná a teď jdu psát o tom, jak se vlastně pořád „cpu“ jídlem.

Dneska jsem dávala na FB tuto fotku:

Jídlo pro Tommyho do práce

 

A moje blízká přítelkyně mi na to konto psala, kolik času v té kuchyni strávím proboha!! Protože takové fotky dávám samozřejmě často a tento ovocno-zeleninový nášup není u nás výjimka, kterou jdu honem rychle vyfotit. Stává se to naší rutinou. Už několik týdnů jedeme v módu, kdy ráno vstaneme ve 4 nebo 5 hodin a jdeme připravovat jídlo na většinu dne.

A jak je to s tím časem, který strávím v kuchyni?

Nebudu lhát, není to málo. Minimálně hodinu, spíš hodinu a půl. A z toho ¾ hodiny je tam se mnou můj drahý (právě ráno). Nakoupila jsem nám úžasný BPA free krabičky a od té doby, co je máme, mnohem líp se nám jídlo přes den managuje a dodržuje nastavený zdravý životní styl.

Nedávno jsem se Tommyho ptala, jestli si vybaví, co jsme snídali a jedli, když jsme spolu začínali chodit.. a ani jeden jsme si nebyli schopni vybavit naše snídaně. Vtipný.

Ale od té doby, co frčíme na stravě podle Mystického léčitele, tak je jídlo něco, na čem nehodláme šetřit – čas ani peníze. Kdysi jsem obhajovala myšlenku, že jíst zdravě není drahé, ale postupem času od této myšlenky upouštím. Jedno jablíčko denně, nebo 5 plátků okurky na ozdobu a trochu salátu s tučným dresinkem neudělají pořádnou službu našemu tělu.


Abychom pocítili účinky zdravých potravin (což primárně mluvím o zelenině a ovoci), tak je potřeba jich sníst opravdu kvanta a neupejpat se.


Píšu kvanta záměrně, protože nyní by vám to tak připadalo, kdybyste za den měli sníst 4-5 banánů, 4 jablka, bobulovitého ovoce, několik datlí, hromadu salátu, okurek, brambor atd.

Pamatuju si svý časy na přerušovaných půstech, celkem mi i vyhovovaly – protože jsem dost zhubla 😀 ale jinak jsem měla decentní stres, protože jsem mívala chutě a měla jsem tendence na jídlo dost myslet. Teď, když vím, že ho můžu sníst co hrdlo ráčí (a přitom být pořád hezoučká :D), tak se neupejpám a co 2-3 hodiny si dám nějaké ovoce, zeleninu, salát, nebo jinou dobrou, kterou si uvařím podle receptů z knížky Léčivá síla ovoce a zeleniny.

Jako ale taky jsem k tomu musela dospět (a promarodit se, aby se ke mně dostaly informace od Mystického léčitele), že jo. Tommy mi čas od času vyčte, že jsem mu v minulosti vyčítala 😀 že nemá jíst tolik ovoce, protože obsahuje přece strašně moc cukru a že už to není ovoce co to dříve bejvávalo a že to není zdravé.

Eeee… no, měl drahý pravdu. Ovoce hodně a často. Tuším, že je total šťastnej, že nám přišel do života Mystický léčitel, aby uvedl na pravou míru veškeré informace o ovoci a zelenině.

Příště se rozepíšu víc, protože tohle téma je třeba víc a víc osvětlit. Schválně, kolik sníte denně ovoce a zeleniny?? Hm? 🙂

Na této stránce si můžete stáhnout ukázku knihy Léčivá síla ovoce a zeleniny – moc doporučuji >>

PS. “Moc doporučuji” je slabé slovo, nejraději bych vám řekla, že to je nejdůležitější četba, kterou byste si teď (obzvlášť teď – kdy má spoustu lidí – možná i vy – různé zdravotní problémy a symptomy a stává se z toho normál) hned měli přečíst.

Ovoci a zelenině zdar! 🙂

 

PPS. Na fotce vidíte smoothie z banánu a lesního ovoce se spirulinou, zeleninový salát s klíčkama, sekanou z kapusty, brambor a cizrnové mouky (bez oleje a vajíček) a dýňový koláček z karobu, banánů, batátu, skořice, cizrnové mouky a vevnitř je trošku nalámaných vlašáků.