Druhým lidem se musí vyplatit váš úspěch

“Druhým lidem se musí vyplatit můj úspěch” … řekl Warren Buffett a já se nestačím divit. Jako tohle že řekl takový obchodník a investiční magnát?? Jako vážně?!

Před 2 lety jsem dělala rozhovor s Kalmanem Horvátem, kde spolu mluvíme o hojnosti a on tuhle větu v souvislosti s Warennem zmiňuje.

A čím déle se s ním kamarádím a spolupracuju (s Kalmanem ne Warennem 😀 ), tak mě téma hojnosti baví ještě víc zkoumat a mluvit o něm. Navíc ta jednoduchá věta v úvodu mi přijde jako klíč k mnohému finančnímu úspěchu.

Protože není hojnost jako hojnost

Asi nechcete zbohatnout na úkor druhých a tak jste tenhle článek rozklikli. Možná jste si taky řekli, “konečně Zlata dostala rozum a nepíše o jídle a o tom, jak nejí to maso a cukr, tak si to teda přečtu..” Ať tak či tak, jsem ráda, že vás tenhle způsob vytváření hojnosti taky zajímá.

A tak od té doby hodně přemýšlím o tom, “proč vztahy jsou to, co se projevuje v penězích…” (jak ve videu Kalman pro mě naprosto dokonalým způsobem poznamenává).

Když jsme natáčeli tohle video, které si můžete pustit níže (má 5:15 min.), tak jsem spolupracovala na projektu, kde vzájemné vztahy v týmu byly dost tragické. Do toho se dělala velká kampaň, která nebyla zdaleka tak úspěšná, jako když jsme ji dělali v minulosti, kdy to mezi náma ještě dobře fungovalo. A já si uvědomila, že celý výsledek se krásně zrcadlil v té “nehojnosti”.

Svět a druzí lidé budou sami nadšeně podporovat a doporučovat ty projekty a služby, které lidem a světu mění život k lepšímu. Ne projekty, které jsou samoúčelné, kde se šéfové jen chvástaj nebo podnikají pro zisk a nejde jim o své zaměstnance, obchodní partnery, zákazníky, planetu a životní prostředí. Nevěřím, že takový člověk (firma) může mít dlouhodobý úspěch. A i kdyby ano, nemůže to být požehnaný úspěch. Jestli je šťastný jen ten, kdo kasíruje a ostatní moc happy nejsou… asi není úplně něco v pořádku.

Souhlasím s Warennem a jeho větou, že „druhým lidem se můj úspěchu musí vyplatit“.

Co na to říkáte vy?

  • Když prodáváte, marketujete své služby a produkty, opravdu jimi pomáháte, podporujete druhé? A rozhodně se neptám jen na výsledný produkt (např. transformační koučink nebo úchvatný krém na pleť), mluvím i o tom, jak poskytujete “servis” a veškeré dění kolem, co píšete na FB, co říkáte ve videích, v článcích, jak komunikujete se zákazníky, s týmem, s partnery?
  • Zajímají vás jen jejich peníze nebo jejich problémy?
  • Je to jen vás, nebo o druhých?
  • Potřebujete mít prodeje, nebo skutečně chcete změnit život druhých k lepšímu?

Jestli vás zajímá smysluplné podnikání, které se drží základních hodnot, nikoho nepřemlouvá, nenutí, a zároveň máte integritu a skvělý produkt, nebo službu, koukněte určitě na Podnikatelský kompas nebo jiná videa s Kalmanem. Já si tohle připomínám poměrně často.

Moc zdravím a těším se na vás zase brzy u mě na blogu. Zlata 

 

PS. Usmívám se od ucha k uchu, když se dívám na to video znova, protože já tam Kalmanovi ještě vykám!!! Kalmane, slyšíš to? 🙂
PPS. Jestli máte smysluplný projekt, máte svojí misi, koukněte taky sem nebo sem 🙂